zaterdag 9 maart 2013

de verjaardags-give-away!

Na een jaartje bloggen wordt het hoog tijd voor mijn eerste give-away!
Speciaal daarvoor maakte ik nog eens een paar keer mijn 'tas in een jas'. 

een tas met een jas

Gepunnikte jasjes in vrolijke kleurtjes die al een beetje lente in huis brengen en ideaal om warme (paas)chocolademelk uit te drinken als de echte lente nog wat op zich laat wachten.

Ik maakte er eentje in het roze voor de jarige blog,
roze

eentje in het groen voor mijn verjaardag die er ook alweer aankomt,
groen

en eentje in het oranje omdat ..., nou ja gewoon omdat al het goede uit drie bestaat!
oranje

Meedoen?  Laat hieronder een berichtje achter en op 21 maart eet ik niet alleen een lekker stuk verjaardagstaart maar maak ik ook drie van jullie blij met een vrolijke tas!

Zeg het voort en kom zeker nog eens langs voor het vervolg!

26 opmerkingen:

  1. Oh, Hilke, die zijn kei-mooi! Ik ben helemaal zot van die snoepkleurtjes, ik doe graag mee hoor! Van harte trouwens met je éénjarige blog, mogen er nog vele volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. al 1 jaar je eigen blog super! gefeliciteerd!doe zo voort! ze zijn weer mega mooi! heel veel groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, die zijn zo leuk! Ik doe heel graag mee, en proficiat met je blogverjaardag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dolgraag doe ik mee voor een mooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik doe mee. ze zijn so cute!
    en idd een schoon jaar vol schone dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zalig! Met dit koude weer komt dat helemaal van pas! Ik ben helemaal fan van je roze versie, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe ook mee! Supertof! Ik zet een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee. Misschien heb ik een streepje voor? Ik ben ook jarig op 9 maart! Ik zet je link op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkige verjaardag! Als verjaardagsgeschenkje zal ik je naam 2 keer in de lotjespot stoppen.

      Verwijderen
  9. Supermooi! Ik doe graag mee!
    Enne, hiep hiep hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat leuk, ik maak graag een kansje! En zet direct een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hieper de Piepies Hoera!!
    Dat ziet er gezellig uit :D Superleuk.
    Doe graag mee én link uiteraard ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat worden leuke 'taartjesdagen/verjaardagen' :-)
    Ik vind jouw tassen met jassen super mooi en mijn jasmijnthee/witte thee zouden er extra lekker in smaken

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Via Mamnon kom ik hier. Ik doe graag mee met je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi! Ik doe graag mee en kom zeker nog eens terug op je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo origineel, neem ik héél graag aan deel!
    Linke op http://selfmade-matilda.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, tijd vliegt, alweer een jaar bezig! Proficiat, ik blijf je volgen hoor! Als ik een gelukkige winnaar zou worden, dan zou ik liefst die oranje versie hebben, geeft meteen een bom energie (samen met de caffeïne :). Naai, fotografeer en schrijf ze, Hilke!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou, na 'n wandeling door een "fijne" sneeuwbui op de dag dat de lente schijnt te beginnen, probeer ik nog snel 'n gokje. Vooral de oranje "jas" vind ik ontzettend leuk!!
    Groeten Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ideaal om de winter weg te jagen, ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooo, ik wil ook wel graag meedoen ... kan dat nog, op de valreep ?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooi en origineel! Vrolijke lentekleurtjes! Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Te laat... (ik zag je resultaat via Les mademoiselles) maar wel fantastisch mooi! Net als al die andere dingen die je maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ah, ook ik te laat! Maar ooooohhh zo schoon zeg!!
    Gr
    An
    aka jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen